Maui Sunrise Bouquet

Bouquet includes Ginger, Heliconia, Tropic Fleur, Rattle Snake, Wax Ginger, Beehive and assorted colors Anthurium, 2 Fern Curls plus at least 6 tropical foliages. Note: Wax Ginger and Beehive are seasonal and may be substituted.

All Bouquets come with 10 stems of assorted tropical Foliage 

      • Flowers are shipped in a Gift Box and not Pre-arranged
      • Care and arranging instructions are included
      • Vase not included
      • Stems come in different sizes and might need to be trimmed for a fuller look
      • Each order includes a personalized greeting card
      • We use Fedex Priority overnight on all shipments
      • Substitutions may occur due to seasonality of flowers.
      • We offer a 100% Satisfaction Guarantee. If you are not happy we refund or reship the whole order. 

      Durabilty: High. This assortment will last 10-14 days. If you experience any problems with this assortment please give us a call and we will replace it, no questions asked!
      Care: Cut stem 1 inch, put in fresh water. Change water every few days. 
      Arranging: Easy! Carefully unpack Flowers and loosely place in clean vase. All flowers will be shipped with full length stems, some of them may be taller than others. Some of the stems in our arrangements that are displayed have been shortened to give it some variety or to make the assortment appear fuller and match shorter stems. Each shipment includes Flower Care and Flower arranging Instructions.



      Next Previous

      Customer Reviews

      Based on 117 reviews
      91%
      (107)
      4%
      (5)
      3%
      (4)
      0%
      (0)
      1%
      (1)
      N
      N.B.
      Even better than expected!

      My order arrived exactly on time and the packaging is SERIOUS! Very heavy box, each type of flower or leaf layered between damp newspaper either pages or shredded. Everything was full size and beautiful and it was so fun arranging them into not one, but TWO gorgeous arrangements (I kept a smaller one for myself and gifted the large one). This was my second order from Blooms of Hawaii and I will absolutely be ordering again!

      P
      P.R.

      The flowers were beautiful for mothers 100th birthday but did not last long. We followed directions and they are mostly gone today. We will try you again.

      S
      S.S.
      Great Blooms

      Beautiful flowers but quite large had to improvise something to hold them in a small trash bin.

      K
      K.A.
      Is a day early better than a day late?

      At the beginning of the order they ask when you would like your flowers to be delivered? You pick a day because there are big plans going along with that delivery, and it doesn’t work out the way you had hoped. But the flowers are nice.

      Aloha Kim, thank you for your review. We shipped your order a day early because we were running out of flowers very early this year (due to bad weather in the previews months which impacted our harvest). Your order got Priority because you ordered well in advance. We had to stop taking orders and a big portion had to be canceled. sending them early was in your best interest and since we never heard that a day early caused a problem we went ahead and shipped them out. in this business, it is ALWAYS better a day early than a day late:-) We are glad that you were pleased with the flowers. Mahalo!
      K
      K.S.
      Wonderful flowers!

      Arrived right on time, recipient loved them. A week later they still look perfect.

      Related Items